Interim COO 

Forbedre din virksomheds operationelle ekspertise med en Interim Chief Operating Officier. Med vores proces udviklet gennem 18 år garanterer vi en leverance på jeres kommende Interim COO indenfor 10 dage!

Hvad er en Interim COO?

En Interim COO er ansvarlig for forretningsdrift, herunder driftsledelse, driftundersøgelser og (hvis relevant) fremstillingsaktiviteter. Rollen er meget situationsbestemt og skifter fra virksomhed til virksomhed. Stillingen kaldes ofte “direktør for operationer” i nonprofit-sektoren.

Forbedre din virksomheds operationelle ekspertise med en Interim COO!

En Interim Chief Operating Officer (COO) er den udøvende forandringsleder, der hjælper virksomheder med at udføre forretningsstrategier, der straks fokuserer på at tilpasse ressourcer, får mennesker og aktiver til at udføre den ønskede mission. Prioritetslisten for en midlertidig Interim COO afhænger af den enkelte virksomhedsfase og omstændigheder.

En midlertidig COO vil forbedre alle forretningsområder fra drift til finansiering, markedsføring, produktudvikling og teknologi.

Når virksomheder udvikler sig, vil de sandsynligvis gennemgå betydelige udfordringer eller blive mere komplekse. Når disse ændringer opstår, kan der være specielle omstændigheder der kræver opmærksomhed af en Interim COO.

En Interim COO-rolle kan tilpasse til at løse de unikke problemer og uforudsete problemer.

Nogle virksomheder har brug for en outsourcet COO med en stærk økonomisk skarphed, mens andre ønsker en COO på deltid for at støtte den administrerende direktør med store strategiske initiativer, forbedre kommunikationen og bevæge virksomheden fremad i en positiv retning. Flere og flere virksomheder bringer en midlertidig COO til at samarbejde på tværs af afdelinger fra produktudvikling til teknologi.

I Nextt Management rækker vi ud i hele verden via Senior Management Worldwide hvor vi kan trække på vort partnerskab og de mange udvalgte og topkvalificerede Interim Managers når der er brug for internationale COO Interim Manager.

Interim COO

  • Har I behov for effektiv implementering af en ny strategi?
  • En skarp profil til at sikre at serviceniveauet er i top, når produktionen flyttes til en ny afdeling?
  • Eller en profil, der med sikker hånd kan drive forretningens mange aktiviteter?

Relevant forretningsforståelse

Torben Hvashøj CEO har siden 2001 været selvstændig, først indenfor Consulting og efterfølgende indenfor Interim Management og Fast Executive Search. Torben er i Danmark og Internationalt den primære kontakt vedrørende Interim Management opgaver. Torben har supplerende kompetencer indenfor ledelsesrådgivning, strategi og bestyrelsesarbejde, og har selv fungeret som interim direktør og formidler adskillige Interim COO-stillinger. Læs mere her.

Kontakt

Kontakt Torben Hvashøj på +45 5130 2530 eller thp@nextt.dk, hvis du vil høre, hvordan en Interim COO fra Nextt Management kan gøre en forskel.

Jeres nye COO står klar om 10 dage

Med vores proces udviklet gennem 18 år garanterer vi en leverance på jeres kommende Interim COO, så både kompetencer og erfaring matcher præcis, til-eller overgår jeres behov, og at profilen er klar til at starte i jeres virksomhed på dag 10 efter jeres første henvendelse. Vi afholder desuden de indledende samtaler, så I typisk kun skal tage stilling til maksimalt tre profiler.