Hvordan kommer vi frem til den bedste løsning?

Nøglen til en succesrig interim ansættelse er et godt fælles afsæt mellem virksomheden og Nextt Management. Hos Nextt Management vægter vi mestring af forståelsen for virksomhedens ledelsesmæssige udfordringer. Vi prioriterer og afsætter altid tilstrækkeligt tid til at komme helt tæt på virksomhedens situation, for at forstå nuancerne fra flere vinkler. Det sikrer, at vi med præciseret fokus og kvalitet i processen kan identificere, kvalificere, interviewe og udvælge de kandidater, der passer til opgaven. For Nextt Management er det afgørende, igennem hele processen at sikre en tæt og fortrolig dialog parterne imellem.

Nextt Management har en udvælgelsesmetode, der sikrer, at kun de bedste kandidater bliver præsenteret for virksomheden. Der udvælges minimum to kandidater, som kunden har mulighed for at vælge imellem.

Læs mere om vores prækvalificerede interim managers.

Inden vi præsenterer kandidaterne for kunden

Next Management sikrer, at kandidaterne er:

  • Interviewet og fundet egnet til jobbet
  • Fuldt opdateret om opgavens indhold
  • Parate til at påtage sig opgaven med kort varsel
  • Med baggrund i vores ressourcebase af prækvalificerede interim managere, vil processen fra kundekontakt til kandidatens påbegyndelse af opgaven typisk vare 10 arbejdsdage (i visse tilfælde færre)
  • Afstemt med de aftalte rammer, som tid, placering, honorar med mere

På præsentationsmødet vil kunden have mulighed for at interviewe kandidaten mhp. afklaring af de nødvendige faglige og personlige egenskaber, samt give en uddybning af interim opgaven. Normalt vil der herefter være grundlag for at kunne træffe en beslutning om, hvilken kandidat, der skal løse opgaven.

Når beslutningen er truffet, sørger vi for, at alle nødvendige aftaler kommer på plads, og at kandidaten påbegynder jobbet inden for de aftalte rammevilkår.

Torben Hvashøj

Direktør & Partner

Mobil +45 5130 2530

Mail thp@nextt.dk

Torben har siden 2001 været selvstændig, først indenfor Consulting og efterfølgende indenfor Interim Management og Executive Recruitment. Ud over at være ansvarlig for ledelsen af Nextt Managements netværk af Interim Managers, Business Partnere, samt rekruttering af bestyrelsesmedlemmer, er Torben i Danmark og Internationalt den primære kontakt vedrørende Interim Management opgaver. Torben har supplerende kompetencer indenfor ledelsesrådgivning, strategi og bestyrelsesarbejde, og har selv fungeret som interim direktør. Torben er cand.merc. og tidligere været ansat i karrierestillinger hos IBM, Telenor (tidl. Sonofon), Jyllands-Posten og været Partner i Pluss Leadership.

Christian Hvashøj Schaarup

Direktør & Partner

Mobil +45 2683 9938

Mail chs@nextt.dk

Christian har en solid praktisk og strategisk forretningsforståelse fra danske og internationale vækstvirksomheder. Han trækker på sin erfaring fra rollen som investor, bestyrelsesmedlem, selvstændig, leder og forretningsudvikler I en lang række virksomheder. Christian besidder en veludviklet evne til at forstå virksomhedernes udfordringer, og med sin strategiske forståelse skaber og implementerer han solide løsninger, der har skabt markant vækst. Han har senest arbejdet som forretningsudvikler og investor for Skandinaviens førende accelerator og seed-investor Accelerace Management. Christian har tidligere arbejdet som interim manager, haft egen konsulentforretning og haft karrierestillinger hos Arla Foods og DONG Energy. Christian har en HD i Organisation og Ledelse og har løbende suppleret med MBA fag, kurser og certificeringer inden for HR, strategi og bestyrelsesarbejde.

Kresten Johansen

Partner

Mobil +45 8161 4046

Mail kj@nextt.dk

Kresten har en mangeårig ledelsesbaggrund fra den finansielle sektor, og ud over forskellige positioner som regionsdirektør og projektleder, har han en stor erfaring indenfor HR. Inden han trådte ind i Nextt Management, var han direktør for en Fintech start-up virksomhed. Han medbringer erfaring indenfor ledelse, HR, forretningsudvikling, start-up, seed investor, generationsskifte og strategiudvikling, har god sans for at forstå dybden af de udfordringer, virksomheder oplever, og herved bidrage til at finde den bedst mulige løsning. Kresten har tidligere drevet egen konsulentforretning. Kresten har en HD i Organisation og Ledelse fra Aarhus Universitet, samt en Executive MBA fra Copenhagen Business School.

Rasmus Jerver

Partner

Mobil +45 2282 1022

Mail rj@nextt.dk

Rasmus har 25 års ledelsesbaggrund fra såvel den offentlige sektor, som private virksomheder i flere brancher, og med stillinger, der spænder fra bl.a. international salgsdirektør til CEO. Han medbringer stærke kompetencer indenfor strategi-, organisations- og forretningsudvikling, implementering og eksekvering. Rasmus har stærke kommunikations- og markedsføringskompetencer, og han har arbejdet med afdækning af markedspotentiale og markedsudvikling, såvel nationalt som internationalt. Herudover har han 25 års erfaring med professionelt bestyrelsesarbejde i en lang række virksomheder og organisationer. Du vil med Rasmus opleve aktivt, direkte og professionelt med- og modspil i forhold til dig og din virksomheds udfordringer. Rasmus har en uddannelse som cand.agro. suppleret med uddannelse indenfor afsætning, LEAN management og bestyrelsesarbejde.

Jan Holm

Partner

Mobil +45 2260 7517

Mail jh@nextt.dk

Jan har en baggrund som statsautoriseret revisor og mere end 25 års erfaring fra CFO & økonomichef stillinger, der spænder fra SMV virksomheder til økonomifunktioner, som indgår i større koncerner. Herudover har Jan mere end 8 års erfaring med rekruttering af professionelle bestyrelsesmedlemmer til SMV virksomheder. Derudover har han bred erfaring med rekruttering af alle typer af medarbejdere til økonomifunktioner, samt erfaring med praktisk bestyrelsesarbejde. Jan er i besiddelse af stærke kommunikationsevner og stor forretningsmæssig og strategisk forståelse, og han har med sin stærke baggrund indenfor rekruttering og økonomi en god evne til at analysere de konkrete behov og kompetencekrav. Jan har erfaring med at drive egen konsulentforretning, og han har blandt andet haft ansættelsesforhold hos KPMG, Labflex A/S, Maibom Sko A/S, Nordic Waterproofing A/S og Phønix Tag. Jan er uddannet HA og cand.merc.aud og har løbende suppleret uddannelsen med blandt andet en Mini MBA og en bestyrelsesuddannelse med fokus på SMV-segmentet på Aarhus Universitet.