Hvordan kommer vi frem til den bedste løsning?

Nøglen til en succesrig interim ansættelse er et godt fælles afsæt mellem virksomheden og Nextt. Hos Nextt er forståelsen af de ledelsesmæssige udfordringer, der findes i den enkelte virksomhed, noget vi lægger særlig vægt på at mestre. Vi prioriterer og afsætter altid tilstrækkeligt med tid, til at komme helt tæt på virksomhedens situation og forstå nuancerne fra flere vinkler. Det sikrer, at vi efterfølgende med fokus og kvalitet i processen kan identificere, kvalificere, interviewe og udvælge de kandidater, der passer til opgaven. For Nextt er det afgørende igennem hele processen, at sikre en tæt og fortrolig dialog parterne imellem.

Nextt Management har en udvælgelsesmetode, der sikrer, at kun de bedste kandidater bliver præsenteret for virksomheden. Der vil typisk blive udvalgt minimum to kandidater, som kunden har mulighed for at vælge imellem.

Læs mere om vores store ledelsesnetværk af interim managers.

Inden vi præsenterer kandidaterne for kunden

Next Management sikrer, at kandidaterne er:

  • Interviewet og fundet egnet til jobbet
  • Opdateret på jobbets indhold
  • Parate til at påtage sig jobbet med kort varsel
  • Med baggrund i vores netværk af prækvalificerede interim managere vil processen fra kundekontakt, til kandidaten kan påbegynde sit arbejde typisk være 10 arbejdsdage. (i visse tilfælde kan det gøres endnu hurtigere)
  • Afstemt med de aftalt rammer ift. tid, placering, honorar etc.

På præsentationsmødet vil kunden have mulighed for at interviewe kandidaten i forhold til de faglige og de personlige egenskaber samt give en uddybning af interim jobbet. Normalt vil der herefter være grundlag for at kunne træffe en beslutning om, hvilken kandidat der skal løse opgaven.

Når beslutningen er truffet, sørger vi for, at alle nødvendige aftaler kommer på plads, og at kandidaten påbegynder jobbet inden for de aftalte rammevilkår.

Vil du høre mere om, hvordan processen for hurtige midlertidige ansættelser fungerer, så kontakt Nextt Management på 43 33 27 80 eller skriv til os her

Lad os vende mulighederne sammen

Skriv til os her, så kontakter vi dig i løbet af få timer.
  • Benyt venligst følgende format: +xx xxxxxxxx
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Torben Hvashøj

Direktør & Partner

Mobil +45 5130 2530

Mail [email protected]

Torben har siden 2001 været selvstændig først indenfor Consulting og efterfølgende indenfor Interim Management og Executive Recruitment. Ud over at være ansvarlig for ledelsen af Nextt Managements netværk af Interim Managers, Business Partnere samt rekruttering af bestyrelsesmedlemmer, er Torben Hvashøj i Danmark og Internationalt den primære kontakt vedrørende Interim Management opgaver. Torben Hvashøj har supplerende kompetencer inden for ledelsesrådgivning, strategi, bestyrelsesarbejde, og har selv fungeret som interim direktør. Har læst cand. merc. og tidligere været ansat i karrierestillinger hos IBM, Telenor (tidl. Sonofon), Jyllands-Posten og Partner i Pluss Leadership.

Christian Hvashøj Schaarup

Direktør & Partner

Mobil +45 2683 9938

Mail [email protected]

Christian har en solid praktisk og strategisk forretningsforståelse fra danske og internationale vækstvirksomheder. Han trækker på sin erfaring fra rollen som investor, bestyrelsesmedlem, selvstændig, leder og forretningsudvikler I en lang række virksomheder. Christian besidder en veludviklet evne til at forstå virksomhedernes udfordringer og med sin strategiske forståelse skaber og implementere solide løsninger der har skabt markant vækst. Han har senest arbejdet som forretningsudvikler og investor for Skandinaviens førende accelerator og seed-investor Accelerace Management. Christian har tidligere arbejdet som interim manager, haft egen konsulentforretning og haft karrierestillinger hos Arla Foods og DONG Energy. Christian har en HD i Organisation og ledelse og har løbende suppleret med MBA fag, kurser og certificeringer inden for HR, strategi og bestyrelsesarbejde.

Jan Holm

Jan har en baggrund som statsautoriseret revisor og mere end 25 års erfaring fra CFO & økonomichef stillinger, der spænder fra SMV virksomheder til økonomifunktioner, som indgår i større koncerner. Herudover har Jan mere end 8 års erfaring med rekruttering af professionelle bestyrelsesmedlemmer til SMV virksomheder. Derudover bred erfaring med rekruttering af alle typer af medarbejdere til økonomifunktionen og erfaring med praktisk bestyrelsesarbejde. Jan er i besiddelse af stærke kommunikationsevner og stor forretningsmæssig og strategisk forståelse og han har med sin stærke baggrund indenfor rekruttering og økonomi en god evne til at analysere de konkrete behov og kompetencekrav. Jan har erfaring med at drive egen konsulentforretning og han har blandt andet haft ansættelsesforhold hos KPMG, Labflex A/S, Maibom Sko A/S, Nordic Waterproofing A/S og Phønix Tag. Jan er uddannet HA og Cand. Merc. Aud og har løbende suppleret uddannelsen med blandt andet en Mini MBA og en bestyrelsesuddannelse med fokus på SMV-segmentet på Aarhus Universitet.

Kresten Johansen

Kresten har en mangeårig ledelsesbaggrund fra den finansielle sektor, og ud over forskellige positioner som regionsdirektør og projektleder, en stor erfaring indenfor HR. Inden han trådte ind i Nextt Management, har han været direktør for en Fintech start-up virksomhed. Han bringer erfaring indenfor ledelse, HR, forretningsudvikling, start-up, seed investor, generationsskifte og strategiudvikling og har en god sans for at forstå dybden, af de udfordringer virksomheder oplever, og bidrage til at finde den bedst mulige løsning. Kresten har tidligere drevet egen konsulentforretning. Kresten har en HD i ledelse og organisation fra Århus Universitet samt en Executive MBA fra Copenhagen Business School.

Rasmus Jerver

Rasmus har 25 års ledelsesbaggrund fra såvel den offentlige sektor som private virksomheder i flere brancher med stillinger, der spænder fra bl.a. international salgsdirektør til CEO. Han medbringer stærke kompetencer indenfor strategi-, organisations- og forretningsudvikling, implementering og eksekvering. Rasmus har stærke kommunikations- og markedsføringskompetencer, og han har arbejdet med afdækning af markedspotentiale og markedsudvikling såvel nationalt som internationalt. Herudover har han 25 års erfaring med professionelt bestyrelsesarbejde i en lang række virksomheder og organisationer. Du vil med Rasmus opleve aktivt, direkte og professionelt med- og modspil i forhold til dig og din virksomheds udfordringer. Rasmus har en uddannelse som cand.agro. suppleret med uddannelse indenfor afsætning, LEAN management og bestyrelsesarbejde.