Interim Management giver - Fleksibilitet
Guiden er oplagt for HR-ansvarlige, HR-fagpersoner og ledelsen i mindre organisationer
Hvad får du med denne guide?
Du får viden om Interim Management
– Hvad er Interim Management?
– Hvornår giver det rigtig god mening at ansætte en Interim Manager?
– Lær de fire F’er at kende – selve essensen i Interim Management
– Hvad er forskellen på en interim rekruttering, interim manager og management konsulent?
– Fordele og ulemper ved Interim Management
Du får input og inspiration fra dine HR-kolleger
HR-guiden er baseret på interviews med HR-direktører og deres konkrete, aktuelle erfaringer med at ansætte Interim Managers. Du får deres input, inspiration og gode råd – og dermed værdifuld viden, du kan bruge i dine egne overvejelser med Interim Management.
Hvad skal jeg gøre?
Udfyld sign-up formularen til højre, og vi sender HR-guiden med det samme til din e-mail. Du vil samtidig få vores nyhedsbrev, så du fremover kan holde dig ajour med ny viden om HR, ledelse, fremtidens arbejdsmarked og Interim Management som en vej til at skabe ekstraordinære resultater i din organisation.
Indholdsfortegnelse
I guiden finder du:
- Forord
- Det agile, fleksible arbejdsmarked
- Hvad er interim management?
- Intern rekruttering, interim management eller management konsulent?
- Ulemper ved interim management?
- Gode råd
- Konklusion
- Bidragsydere