Kundechef til dansk energiselskab

Østjylland

Fastansættelse

Kundechef med fokus på grøn omstilling til dansk energiselskab

Fast Executive Search – Østjylland

Tænder du på at arbejde med grøn omstilling, de nyeste teknologier, en virksomhed i vækst, dygtige kolleger og et stort ansvar i en mindre organisation?

Som en del af chefgruppen i selskabet og med reference til direktøren, får du ansvar for at sikre virksomheden har tilfredse og ansvarlige privat- og erhvervskunder, der er bevidste om deres medejerskab og forstår fællesskabets interesse i at skabe grøn fjernvarme til konkurrencedygtige priser.

Det, du skal lykkes med – sammen med den øvrige organisation

Virksomheden er en mindre organisation, der driver og udvikler et af landets største fjernvarmeselskaber igennem tæt og koordineret samarbejde med en bred vifte af underleverandører og interessenter. Der arbejdes tæt sammen på tværs af fagligheder og ansvarsområder og med et entydigt fokus på fjernvarme, der sikrer, at de kan være blandt de bedste i branchen.
Efter en intensiv anlægsfase er de nu nået til at skulle udvikle koncepter og arbejdes sig tættere på både eksisterende og nye privat- og erhvervskunder. Det skal du tage det ledende ansvar for – i samarbejde med den øvrige chefgruppe og dit team på 6 FTE.

Ansvar

Stillingen og ansvarsområdet er nyt og en del af den fremtidige måde at organisere virksomheden på. Det giver dig både store muligheder for at forme og udvikle ansvarsområdet, og et stort medansvar for at indfri de fælles ambitioner.

Succeskriterier

  • Være et proaktivt medlem af chefgruppen, og sammen sætte retningen for virksomheden, og drive den grønne og energieffektive agenda indenfor fjernvarme lokalt og nationalt.
  • Indgå i, og overtage ansvaret for tilfredse og ansvarlige privat- og erhvervskunder, der er bevidste om deres medejerskab og forstår fællesskabets interesse i at skabe grøn fjernvarme til konkurrencedygtige priser.
  • Sikre korrekt afregning af kunder for kerneydelser, tilkøb mv. og sætte en høj barre for kundernes oplevelse af kundeservice.
  • Sikre høj kvalitet og fokus på anvendelse af nye digitale værktøjer i de forskellige kunde-touch points (fysisk og online).
  • Sikre trivsel i dit team, kommunikere en klar kundestyret agenda og sikre nogle gode rammer for medarbejderne at løse deres opgaver i.
  • Drive arbejdet med at udvikle understøttende kampagner og koncepter for privat- og erhvervskunder.
  • Gennemføre en relancering af vision og brand og den fremtidige kommunikationsplatform.

Kontakt

Henvendelse vedr. jobbet i øvrigt, skal ske til partner Kresten Johansenkj@nextt.dk eller på tlf. +45 81614046.

Hvis opgaven ikke har din interesse eller ligger udenfor dit kompetencefelt, er du meget velkommen til at dele den med andre potentielle kandidater i dit erhvervsnetværk.

Menu