Interim Supply Chain Manager til plastvirksomhed med produktion/international handel
Vores kunde blev etableret i 1978 og kendt for deres produkter af meget høj kvalitet, design og æstetik.
Hovedprodukterne er designet og fremstillet i Danmark.
På grund at opsigelse ønskes der tilknyttet en Interim Supply Chain Manager ASAP, indtil der kan fastansættes en permanent person.
Ansvar og opgaver:
- Koordinering med Supply Chain teamet bestående at en speditør og to planner.
- Drifte ordrehandling og planlægning med produktion og lager ift. levering til salgsordrer
- Bidrage til styringsrundlag og metoder for planlægning
- Opfølgning på S&OP proces samt forecast
- Lagerstyring; opfyldning af stock levels, medvirke til at implementere batchstyring og værdi monitorering
- Evaluer og rapporter på KPI’er
- Samarbejde med andre afdelinger for at skabe levering til tiden
- Koordinering med udenlandske partnere
Kontakt:
Henvendelse vedr. opgaven i øvrigt skal ske til Partner Torben Hvashøj på thp@nextt.dk eller +45 51302530.
Hvis opgaven ikke har din interesse eller ligger uden for dit kompetencefelt er du meget velkommen til at dele den med andre potentielle kandidater i dit eget erhvervsnetværk.