Opgaven er besat

Vi søger en Interim Senior HR-koordinator til en produktions- og salgsvirksomhed der er verdens førende inden for deres branche. I Danmark er virksomheden repræsenteret med 3 solide brands.

Interim manageren vil indgå i det skandinaviske HR-team som består af 5 personer og referere direkte til den Skandinaviske HR Manager.

Virksomheden har fra årsskiftet implementeret HR-systemet Workday på tværs af hele den internationale organisation.

Ansvar og opgaver:

  • Nøgleperson i implementeringen og arbejdet med Workday
  • Sikre de mest optimale HR-processer og at data er up to date i HR-systemet
  • Ansvaret for de administrative HR-opgaver (rekruttering, ansættelseskontrakter, tillæg mm) og arbejde tæt sammen med HR Business Partner, Payroll Manager og organisationens ledere.
  • Søge refusion i forbindelse med barsel og sygdom
  • Opdatering og vedligehold af personalehåndbog og personalepolitikker
  • Kontakt med især HR kolleger fra EMEA.

Fakta:

Deadline: 24. April 2019

Geografi: København

Periode: 4 måneder

Har denne opgave din interesse?

Opgaven er besat

Opstartsmøde indenfor 24 timer
Vi leverer mere end du kan forvente
Kompetence og erfaring siden 2003
Internationalt partnerskab
Rette leder på plads indenfor 10 dage