Med ca. 500 ansatte ønsker virksomheden tilknyttet en Interim Manager der kan varetage lønadministrationen der består af 3 personer. Virksomheden er kapitalfondsejet.

Ansvarsområder:

  • Refusion
  • Afstemning
  • Løncontrolling, herunder lønudvikling
  • Overenskomstområdet (DI)
  • Proces optimering, herunder forsimpling og modernisering
  • System implementering af D365 (Navision) og afvikling af XAL til lønberegning
  • Forbedring af Lessor, som selve lønkørselsmodul
  • Ledelse af 2 medarbejdere
  • Ansvarlig for timelighed og præcision i lønkørsel
  • Ansvarlig for at fastholde og udvikle en synlig lønafdeling, herunder samarbejde med ledelse, HR og tillidsfolk
  • Indrapportering til offentlige myndigheder, herunder kommunen

Reference:
Group Finance

DEADLINE:
Tilkendegivelse på denne udfordring er tirsdag den 5. november.

Har opgaven ikke din interesse må du meget gerne videresende den i dit personlige netværk.

Kontakt:
Ønsker du en uddybning af opgaven kan du rette henvendelse til Direktør og Partner Torben Hvashøj på [email protected] eller mobil 51302530.

 

Vores arbejdsmarked er i forandring og interim management vinder større og større indpas. Er du nysgerrig på at følge udviklingen så holder vi dig opdateret: Følg vores nyhedsbrev her

Fakta

Deadline: 5. November

Geografi: Fyn

Periode: 4-6 måneder

Har denne opgave din interesse?

Kontakt os for yderligere information

Torben Hvashøj

Direktør & Partner

Mobil +45 5130 2530

Mail [email protected]

Ravnsøvej 52, 1. DK-8240 Risskov

Dampfærgevej 27, 5. sal, DK-2100 København Ø

Telefon +45 4333 2780

Mail [email protected]