Med ca. 500 ansatte ønsker virksomheden tilknyttet en Interim Manager der kan varetage lønadministrationen der består af 3 personer. Virksomheden er kapitalfondsejet.
Ansvarsområder:
- Refusion
- Afstemning
- Løncontrolling, herunder lønudvikling
- Overenskomstområdet (DI)
- Proces optimering, herunder forsimpling og modernisering
- System implementering af D365 (Navision) og afvikling af XAL til lønberegning
- Forbedring af Lessor, som selve lønkørselsmodul
- Ledelse af 2 medarbejdere
- Ansvarlig for timelighed og præcision i lønkørsel
- Ansvarlig for at fastholde og udvikle en synlig lønafdeling, herunder samarbejde med ledelse, HR og tillidsfolk
- Indrapportering til offentlige myndigheder, herunder kommunen
Reference:
Group Finance
DEADLINE:
Tilkendegivelse på denne udfordring er tirsdag den 5. november.
Har opgaven ikke din interesse må du meget gerne videresende den i dit personlige netværk.
Kontakt:
Ønsker du en uddybning af opgaven kan du rette henvendelse til Direktør og Partner Torben Hvashøj på thp@nextt.dk eller mobil 51302530.