Til vores kunde som er en etableret og kendt spiller i deres branche søger vi en Interim Økonomichef.
Virksomheden er højt specialiseret inden for deres felt og arbejder projektorienteret. Interim Økonomichefen vil få det samlede ansvar for økonomi og løn og have 2 personer i reference – en bogholder/controller og en lønmedarbejder.
Opgave og ansvar:
- Ledelse og drift af økonomiafdelingen
- Økonomisk sparringspartner for ledelsesteamet
- Udarbejdelse og ansvar for måneds-, kvartals- og årsrapportering
- Udvikling af rapporteringsværktøjer til understøttelse af såvel daglig drift samt strategiske mål
- Styrke eksisterende rapporteringsværktøjer og anvendelsen heraf
- Kontaktperson for revisor, bank, forsikringsselskab og myndigheder
- Udarbejdelse af budget og budgetopfølgning
- Cash management
- Udvikle virksomhedens systemer og processer indenfor økonomi/finans/projekt
- Sikre eksekvering og planlægning af strategiske mål
Selskabets ERP er C5 og de arbejder i Power BI samt et egetudviklet tidsregistrerings- og planlægningssystem.
N.B Denne opgave giver mulighed for fastansættelse.