Interim IT-driftschef til stor transportvirksomhed
6 måneder i København
-Der er mulighed for forlængelse og evt. fastansættelse af rette kandidat.
Virksomheden er international virksomhed med mere end 1.000 ansatte er i Danmark.
Virksomheden mangler akut en Interim IT-driftschef til at tage det tekniske ansvar for IT-driften og sikre gode, stabile og forudsigelige IT-tjenester til den danske koncern.
Der er tale om en hands-on opgave, hvor du skal være klar til også at tage support-sager. Der vil være 1 IT-support medarbejder, som kommer til at referere til dig. Du skal kunne koordinere med eksterne driftsleverandører og følge op på budget.
Reference: CFO
Primær opgave:
- Ansvar for helpdesk
- Daglig driftsafvikling
- Håndtering incidents
- Planlægning og styring af systemændringer med leverandører
- Ansvar for leverandøraftaler
- Teknisk ansvar for cyber security
- Driftsdokumentation
- Kommunikation med hele organisationen vedr. IT-driften
- Opfølgning på brugertilfredshed og udarbejdelse af vejledninger
Sekundære opgaver:
- Planlægning og styring af simple tekniske projekter
Personen:
Du er en erfaren driftschef, som tidligere har haft ansvar for en helpdeks og ansvaret for IT-drift på et højt niveau med eksterne leverandører. Du har sans for detaljen, men mister ikke overblikket. Du har en relevant IT-uddannelse. En stor fordel hvis du har erfaring med flere af følgende systemer:
- Microsoft Active Directory
- Microsoft Azure
- Microsoft 365
- Microsoft Intune og Autopilot
- Cisco Meraki
- Yderligere kendskab til Cyber security, ITIL og ISO 27001.
Kontakt:
Henvendelse vedr. opgaven i øvrigt skal ske til Partner Henrik Kryger på hk@nextt.dk eller +45 4010 3230.
Hvis opgaven ikke har din interesse eller ligger uden for dit kompetencefelt er du meget velkommen til at dele den til andre potentielle kandidater i dit eget erhvervsnetværk.