Interim Business Central Project Manager til landsdækkende detailvirksomhed

Trekantområdet - HASTEOPGAVE

4 måneder

Interim Business Central Project Manager til landsdækkende detailvirksomhed

HASTEOPGAVE

Virksomheden er i vækst og har pt. +30 butikker. De er førende på flere parametre i deres branche. Medarbejderne arbejder med en høj grad af fleksibilitet og selvstændighed, samt har fokus på eksekvering af opgaverne. Virksomheden er i gang med at opdatere Business Central til 2022.

Interim Managerens projektteam tæller 4 medlemmer. Der vil ligeledes være support fra øvrige afdelinger i virksomheden inkl. ledelsen.

Reference vil være til virksomhedens CEO.

Ansvar:

  • Sikre færdiggørelse og udrulning af Business Central, med særligt fokus på områderne varelevering, varebestilling, lagerstyring, og intelligent varebestilling.
  • Afslutning af test og konfiguration inden udrulning til alle butikker.
  • Fejlrettelser og tilpasninger af systemet.
  • Tæt kontakt og ”daglig ledelse” af en bred vifte af interne og eksterne samarbejdspartnere.

 

Vigtigt at Interim Manageren kan bringe nedenstående:

  • Solid erfaring med Business Central version BC19 og BC22.
  • Bred erfaring med Business Central varebestilling og lagerstyring.

 

Kontakt

Henvendelse vedr. opgaven i øvrigt skal ske til Partner Christian Hvashøj på chs@nextt.dk eller +45 26 839 938.

Hvis opgaven ikke har din interesse eller ligger uden for dit kompetencefelt er du meget velkommen til at dele den med andre potentielle kandidater i dit eget erhvervsnetværk.