Opgaven er besat

Vores kunde er en danskejet virksomhed, som designer og producerer accessories og interiør til babyer og små børn. Virksomheden er bare 4 år gammel og har oplevet en markant vækst med 700 forhandleren på 40 markeder. Inden for det seneste år har den fået en stærk professionel investor ombord og omsatte i 2018 for et solidt to cifferet millionbeløb.

Organisationen tæller ca. 17 medarbejdere og Interim manageren vil have reference til direktør og ejer samt indgå i en ledergruppe med indkøbschef, kundeservicechef og salgschefer.

Ansvar og opgaver

  • Overordnet ansvarlig for den samlede økonomifunktion – herunder finansbogføring/afstemninger af både bank, moms samt øvrige balanceposter mv.
  • Etablere bedre afstemning mellem indkøb/lager/økonomi systemer
  • Ansvarlig for gageudbetaling via online lønsystemer (der anvendes Danløn)
  • Månedsafslutning og periodiseringer samt udarbejdelse af perioderegnskab
  • Ansvarlig for debitor- og kreditorstyring
  • Agentafregninger
  • Udarbejdelse af salgsanalyser og rapportering
  • Understøtte logistik, planlægning og indkøb med økonomisk beslutningsgrundlag
  • Kontakt til revisor, bank og forsikring
  • Lede og udvikle nyansat økonomi assistent
  • Bistå økonomi assistent med bogføring

Selskabet arbejder bl.a. i e-conomics og SPY

Fakta:

Deadline: 25. April 2019

Geografi: Storkøbenhavn

Periode: 5 måneder

Har denne opgave din interesse?

Opgaven er besat

Opstartsmøde indenfor 24 timer
Vi leverer mere end du kan forvente
Kompetence og erfaring siden 2003
Internationalt partnerskab
Rette leder på plads indenfor 10 dage