Interim Teamlead til Servicedesk i stor finansiel virksomhed

Storkøbenhavn

+12 måneder

Interim Teamlead til Servicedesk i stor finansiel virksomhed

Periode: +12 måneder
Lokation: Storkøbenhavn

HASTEOPGAVE

 

Til virksomhedens hovedkontor i Storkøbenhavn ønskes en Interim Teamlead til at lede, drive og udvikle Servicedesk afdelingen.

Der er pt. 6 medarbejdere i Servicedesk og afdelingen har et højt arbejdspres. Det skyldes større transformationsprojekter hos virksomheden og et behov for at professionalisere processer og arbejdsgange, samt håndtering af incident- og problemmanagement opgaver.

Der forventes af Interim Teamlead foruden solide ledelsesegenskaber også har en dokumenteret erfaring med generel IT drift og er hjemmevant i at navigere i en matrix struktur.

Reference vil være til IT Driftchef


Ansvar:

  • Lede Servicedesk teamet
    • Sikre bedre prioritering
    • Skabe øget arbejdsro og nedbringe arbejdspresset
    • Sikre med processer og arbejdsgange
    • Sikre bedre vidensdeling
  • Håndtere incident- og problemmanagement
    • Have høj grad ad sense of urgency
  • Lede Taskforce når der er kritiske problemer i IT Drift
  • Støtte IT Driftchefen med gennemgang og diverse kontroller
  • Opbygge videns kartotek over gentagne opgaver


Kontakt

Henvendelse vedr. opgaven i øvrigt skal ske til Partner Christian Hvashøj på chs@nextt.dk eller +45 2683 9938.

Hvis opgaven ikke har din interesse eller ligger uden for dit kompetencefelt er du meget velkommen til at dele den med andre potentielle kandidater i dit eget erhvervsnetværk.