Interim Teamlead til Servicedesk i stor finansiel virksomhed
Periode: +12 måneder
Lokation: Storkøbenhavn
HASTEOPGAVE
Til virksomhedens hovedkontor i Storkøbenhavn ønskes en Interim Teamlead til at lede, drive og udvikle Servicedesk afdelingen.
Der er pt. 6 medarbejdere i Servicedesk og afdelingen har et højt arbejdspres. Det skyldes større transformationsprojekter hos virksomheden og et behov for at professionalisere processer og arbejdsgange, samt håndtering af incident- og problemmanagement opgaver.
Der forventes af Interim Teamlead foruden solide ledelsesegenskaber også har en dokumenteret erfaring med generel IT drift og er hjemmevant i at navigere i en matrix struktur.
Reference vil være til IT Driftchef
Ansvar:
- Lede Servicedesk teamet
- Sikre bedre prioritering
- Skabe øget arbejdsro og nedbringe arbejdspresset
- Sikre med processer og arbejdsgange
- Sikre bedre vidensdeling
- Håndtere incident- og problemmanagement
- Have høj grad ad sense of urgency
- Lede Taskforce når der er kritiske problemer i IT Drift
- Støtte IT Driftchefen med gennemgang og diverse kontroller
- Opbygge videns kartotek over gentagne opgaver
Kontakt
Henvendelse vedr. opgaven i øvrigt skal ske til Partner Christian Hvashøj på chs@nextt.dk eller +45 2683 9938.
Hvis opgaven ikke har din interesse eller ligger uden for dit kompetencefelt er du meget velkommen til at dele den med andre potentielle kandidater i dit eget erhvervsnetværk.