Interim Kundeservicechef til medlemsejet B2B organisation

Storkøbenhavn

4-6 måneder

Interim Kundeservicechef til medlemsejet B2B organisation

Periode:  4-6 måneder
Geografi: Storkøbenhavn

Mulighed for fastansættelse for rette kandidat

 

Til vores kunde søger vi en Chef med ansvar for kunde-/ medlemsservice.

Virksomheden har ramt en niche i deres rådgivning, der de senere år bliver mere og mere efterspurgt. Organisationen er i kraftig vækst da fagområderne for deres rådgivning konstant udvikler sig og behovet for håndtering af medlemsvirksomhedernes data og indberetninger til forskellige myndigheder stiger. Dette medfører en markant øget servicering af eksisterende medlemmer og stor tilgang af nye.

Den kommende Interim kundeservicechef får det personalemæssige ansvar for pt. 6 personer, er med i virksomhedens ledelsesgruppe og referer direkte til direktøren.

Jobbet kræver ikke en dyb faglig viden om produkter og fagområder på forhånd, da dette kan tillæres, men derimod er det en stor fordel med ledererfaring fra kundeservice funktioner og evt. medlemsorganisationer.

Ansvar og opgaver

  • Ledelse af teamet, og sikre godt engagement og god energi
  • Sikre høj kvalitet i den service der gives medlemmerne
  • Sikre opdatering af medarbejdernes viden efterhånden som nye fagområder kommer til og nye medlemmer startes op.
  • Bidrage til at optimere processer, strukturer, forretningsgange m.m.
  • Dialogpartner med eksterne interessenter
  • Påtage sig koordinator rollen for kundeservice ift den øvrige organisation, herunder fagchefer, IT & analyse.
  • Selv deltage i de daglige serviceringsopgaver af medlemmer

Personlighed og profil

  • Stærke people skills og lederegenskaber
  • Kan kommunikere smidigt med alle persontyper
  • En synlig leder der går forrest også hvis noget er svært.
  • Tror på at ansvar og ordentlighed er vejen til gode resultater
  • Er imødekommende og hjælpsom og bruger dette proaktivt.
  • Har en Hands-On tilgang til opgaver og går selv dybt i opgaveløsningen sammen med teamet i dagligdagen

 

Kontakt

Ansøg opgaven via knappen/linket ovre til højre på siden.
Øvrig henvendelse skal ske til Partner Kresten Johansen på:
E-mail: kj@nextt.dk eller telefon: +45 81614046.

 

Hvis jobbet ikke har din interesse eller ligger uden for dit kompetencefelt er du meget velkommen til at dele den med andre potentielle kandidater i dit eget erhvervsnetværk.