Interim HR-projektleder til flytning af medarbejdere
Periode: 3-4 måneder
Lokation: Storkøbenhavn
HASTEOPGAVE
Vores kunde står midt i en flytning af en større del af deres organisation. Der forventes at ca. 400 medarbejdere skal flytte deres arbejdsplads fra Sverige til Danmark. Størstedelen af bosat i Sverige og med svensk statsborgerskab.
Vi søger en erfaren Interim HR-projektleder til at tage ansvaret for projektet med, at opbygge og sikre tilfredsstillende rådgivning og afklaring for de mange medarbejdere der skal have arbejdsplads i Danmark.
Opbygge en service hvor medarbejderne kan få svar på mange af deres individuelle spørgsmål omkring løn, goder, vilkår og skatteforhold. Vores kunde har lavet et stort forudgående arbejder ift. generel afklaring af løn, titel og niveau for de svenske medarbejdere der skal til Danmark.
Der skal laves rådgivningsaftale med ekstern skatteekspert.
Det forventes af rette Interim manager har solid erfaring med følgende:
- Dansk arbejdsmarked og ansættelsesforhold
- Sekundært svenske forhold
- Flytning af større antal medarbejdere til/fra Danmark
- Øresundsaftalen
- At arbejde i større dynamisk organisation og ledelseserfaring
Der er tale om et projekt og en organisation der arbejder i et højt tempo og det forventes at Interim Manageren evner hurtigt at skabe overblik, prioritere og eksekvere.
Kontakt
Henvendelse vedr. opgaven i øvrigt skal ske til Partner Christian Hvashøj på chs@nextt.dk eller +45 2683 9938.
Hvis opgaven ikke har din interesse eller ligger uden for dit kompetencefelt er du meget velkommen til at dele den med andre potentielle kandidater i dit eget erhvervsnetværk.