Interim Direktør til Varedivision
Periode: 4 måneder
Lokation: GRØNLAND
HASTEOPGAVE
Vores kunde er en af de største koncerner i Grønland og omsætter for ca. 2.5 milliarder kroner og har ca. 900 medarbejdere og 3 datterselskaber.
Interim Direktør til varedivisionen vil referere til den Administrerende Direktør og have en salgs- og indkøbschef i reference.
Der er tale om en opgave, hvor der skal ledes og sparres med chefer, mellemledere og resten af organisationen. Relevant erfaring skal sættes i spil for at optimere divisionen og en proaktiv tilgang til opgaverne og ansvaret er en forudsætning.
Kunden stiller bolig til rådighed for interim manageren, ligesom flyrejser også betales af kunden.
Ansvar og opgaver:
- Lede og sparre med chefer og mellemledere.
- Ansvar for 67 butikker og landsdækkende logistikstruktur og den samlede daglige drift.
- Fremme sammenhængen mellem salgs- og indkøbsfunktionerne.
- Faglig sparring omkring drift og optimering.
- Analysere arbejdsgange, processer og organisering med henblik på optimeringer og høj compliance.
- Analysere det samlede logistik setup og komme med anbefalinger for optimeringer, samt begynde implementeringer af disse.
- Sortimentstyring og optimering af dette
- Ad-hoc udviklingsopgaver der aftales med Adm. Dir.
En unik mulighed for at kombinere en spændende og udfordrende interim opgave med en oplevelse i et smukt og flot land.
Kontakt
Henvendelse vedr. opgaven i øvrigt skal ske til Partner Christian Hvashøj på chs@nextt.dk eller +45 2683 9938.
Hvis opgaven ikke har din interesse eller ligger uden for dit kompetencefelt er du meget velkommen til at dele den med andre potentielle kandidater i dit eget erhvervsnetværk.