Interim CxO Support

Midt- og Nordjylland

min. 6 måneder

Interim CxO Support

Periode: min. 6 måneder
Lokation: Midt- og Nordjylland
Mulig efterfølgende fastansættelse for rette kandidat.

HASTEOPGAVE

Vores kunde producerer maskiner og udstyr der kræver individuelle tilpassede kundeinstallationer. Virksomheden har defineret en række strategiske projekter der skal eksekveres på i 2025, og søger i den forbindelse en Interim CxO Support (ICS).

Der er brug for support til styring, opfølgning og ledelse af enkelte af projekterne. ICS får til opgave som direktionens forlængede arm at sikre at projekterne får den nødvendige opmærksomhed og kommer sikkert i land i.f.t. målsætninger m.m.

ICS refererer til virksomhedens CEO.

Opgave porteføljen er bl.a.: 

  • Skabe struktur i projektbeskrivelser
  • Sikre fremdrift i forskellige projekter som f.eks.
    • Bygge ny KPI-model
    • Reducere indirekte indkøb
  • Samle overblik med løbende opdatering og KPI-opfølgning
    • Selvstændigt indhenter informationer fra ansvarlige/interessenter
  • Præsentation af status på bestyrelsesniveau
  • Udføre/koordinere resultatberegning på de enkelte projekter
  • Udførende projektleder på enkelte strategiske projekter

Din profil

Vi søger en stærk kandidat der kan understøtte virksomheden i en foranderlig periode.  Du har derfor følgende styrker:

  • Solid erfaring med projektledelse/program management
  • Dygtig kommunikator & gerne ’super-user’ på Power point
  • Stærk på opsætning af business cases og opfølgning på disse
  • Robust personlighed som kan ’trænge igennem’ på alle niveauer i organisationen
  • Kommunikerer flydende og ubesværet på Engelsk både verbalt og skriftligt.

Kontakt

Henvendelse vedr. opgaven i øvrigt skal ske til Partner Kresten Johansen på kj@nextt.dk eller +45 8161 4046.

Hvis opgaven ikke har din interesse eller ligger uden for dit kompetencefelt er du meget velkommen til at dele den med andre potentielle kandidater i dit eget erhvervsnetværk.